دل نوشته


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 18 اسفند 1391
بازدید : 171
نویسنده : Vaezi1992

* دُنـیـای مـجـازی” شـلـوغ تـریـن سـرزمـیـنِ تـنـهـایـی است *

هے کافــــــہ چے... دَستـــــور بِده سیگـــــار بیاوَرند...

مَشروبـــــ وَ پـــــاستور هَـــــم

وَ زنهاے هَـــــرزه را دور میـــــز مَن جمع کُنـــــ...

بِگو بنـــــوازند...

شایـــــد غِیرَتے شُـــــدُ برگَشتـــــ ....

مثل لیوانی شده ام که لبه اش پریده است ...


تشنه که شدی ...!


مراقب باش !


عجیب وحشی ام .!.!.!

نسلی هستیم که حالمون دیگه پرسیدن نداره ...

چون ما دچار خود سانسوری شدیم , و مجبوریم بگیم که , خوبیم !

خیلی هم خوبیم ...

اما ... تو عاقل باش و باور نکن...

گفتم فراموشت میکنم !

گفت نمیتونی …

رفت ، بعد از یه مدت برگشت ؛ گفت دیدی نمیتونی ؟!؟!؟!

گفتم شمــــــا ؟

زخم های دستم را میبندند و میگویند

چرا با خود چنین کردی ؟ ولی افسوس

کسی زخم بزرگ دلم را ندید تا بگوید

چرا با تو چنین کردند !

قلــ ــب عزیز!

لطفــا خفه شـــو و در همه کارها "دخالــت" نــــکن !

هـمان کـه خــ ـ ــون "پمـــپاژ" کــــنی کافـیسـت . . .

اگر هــم "خـــسته" شـدی اجبــ ــاری نیسـت به کــار !

هــر وقـت دلـت خواســـت دیگـ ـ ـ ــر "کـار" نَـــکُن ...!

به کوچه ای رسیدم که پیرمردی از آن خارج می شد؛

به من گفت :نرو که بن بسته! گوش نکردم، رفتم.

وقتی برگشتم و به سر کوچه رسیدم؛ پیر شده بودم!!!





:: موضوعات مرتبط: نوشته های عاشقانه , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








جهت دنبال کردن اینستاگرام بنده با آمار بیش از 20k آدرس زیر را در اینستاگرام وارد کنید با تشکر vaezi1992@
به وبلاگ من خوش آمدید

آیا از وبلاگ و مطالب راضی هستید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شب گرد هميشه بيدار و آدرس vaezi1992.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 194
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 194
بازدید ماه : 374
بازدید کل : 12851
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1


مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
 ابزار پرش به بالا

RSS

Powered By
loxblog.Com